عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 4 مهر 1397
بازدید : 109
نویسنده : افزیر

 بنیاد برکت 42 مدرسه در استان کردستان ساخته است

 

عصر کرد - سنندج - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان از احداث 42 مدرسه توسط بنیاد برکت در این استان خبر داد و گفت: از این تعداد، 27 مدرسه به بهره برداری رسیده است.
به گزارش خبرنگار ایرنا، امیر قادری روز چهارشنبه در آیین بهره برداری از واحدهای آموزشی ساخته شده توسط بنیاد برکت که به صورت همزمان با کشور و از طریق ویدئو کنفرانس با حضور آیت الله محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری برگزار شد، افزود: هفت واحد آموزشی ساخت شده توسط بنیاد برکت امروز افتتاح شد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان اضافه کرد: تعداد زیادی از مدارس موجود در استان هم به مقاوم سازی و هم نوسازی نیاز دارند و می طلبد بنیاد برکت در این حوزه هم ورود پیدا کند و سهمیه بیشتری به کردستان اختصاص دهد.
قادری اظهار داشت: انتظار می رود بنیاد برکت در سایر حوزه ها و فعالیت هایی که منجر به تقویت اشتغال در کردستان می شود مسئولان استان را یاری کند.
وی با اشاره به اینکه کردستان یکی از استان های دارای بیشترین سکونتگاه های غیر رسمی و حاشیه نشینی است، تاکید کرد: 50 درصد جمعیت شهری سنندج در 25 درصد مساحت این شهر سکونت دارند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان یادآور شد: ایجاد فضاهای آموزشی در مناطق حاشیه شهرها نیاز به توجه ویژه دارد و می طلبد بنیاد برکت در این بخش نیز ورود کند.
به گزارش ایرنا، امروز به صورت همزمان 110 باب مدرسه با 541 کلاس درس که توسط بنیاد برکت در مناطق مختلف ساخته شده اند، بهره برداری شدند.
ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به غیر از مدرسه سازی در عرصه فقر زدایی از مناطق محروم نیز فعالیت های بسیاری دارد.
طرح های زیربنایی و عمرانی در مناطق محروم، فعالیت های فرهنگی، ساخت مسکن محرومین و خدمات سلامت الکترونیک در مناطق محروم از دیگر فعالیت های بنیاد برکت که وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) است.

 



:: موضوعات مرتبط: مقاوم سازی , مقاوم سازی با FRP , ,
:: برچسب‌ها: مقاوم سازی , بهسازی , نوسازی , ,
تاریخ : سه شنبه 3 مهر 1397
بازدید : 195
نویسنده : افزیر

 به گزارش خبرنگار مهر، حمید حیدری‌بریدی پیش از ظهر سه‌شنبه در نشست با امام جمعه دیر اظهار داشت: طرح آمارگیری از ویژگی‌های مسکن روستایی از ۲۱ مهرماه آغاز می‌شود که انتظار داریم مردم همکاری مناسبی در این زمینه داشته باشند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر هدف از اجرای این طرح را بهبود وضعیت مسکن روستایی عنوان کرد و ادامه داد: این طرح در ۱۴۹ آبادی استان بوشهر برای پنج هزار و ۲۰۲ واحد مسکونی اجرا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: از ۷۴ هزار و ۲۳۴ واحد روستایی استان بوشهر تاکنون ۳۸ درصد آن بازسازی و مقاوم سازی شده است و ۴۵ هزار  و ۷۵۸ واحد مسکونی غیرمقاوم در استان بوشهر وجود دارد.

حیدری‌بریدی با اشاره به افزایش سقف وام مقاوم سازی مسکن روستایی اضافه کرد: سال قبل  ۲۵ میلیارد ریال  تسهیلات بلاعوض برای مقاوم سازی مسکن روستاییاستان بوشهر پرداخت شد که این میزان امسال دو برابر می‌شود.

وی بیان کرد: اجرای طرح آمارگیری از ویژگی‌های مسکن روستایی با هدف شناخت تغییرات ایجاد شده در واحدهای مسکونی بهسازی شده و شناخت عمومی روستا و واحدهای مسکونی روستایی انجام می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر افزود: جمع‌آوری اطلاعات دقیق در زمینه امکانات عمومی، امکانات عمرانی، ویژگی‌های سکونتی و بهداشتی، برنامه‌ریزی جهت پیشبرد طرح جامع بهسازی و نوسازی مسکن روستایی، بهبود و ساماندهی امکانات رفاهی و معیشت روستانشینان، برنامه ریزی دقیق دستگاه‌های اجرایی برای توسعه و عمران مناطق روستایی و ... از اهداف این طرح است.

منبع : ایسنا 



:: موضوعات مرتبط: مقاوم سازی , ,
:: برچسب‌ها: مقاوم سازی , بهسازی , نوسازی , نوسازی مدارس , بازسازی مدارس ,
تاریخ : دو شنبه 2 مهر 1397
بازدید : 60
نویسنده : افزیر

 پیام مازند - ساری - 28 مدرسه جدید در استان مازندران با ظرفیت 144 کلاس درس احداثی و نوسازی شده امروز یکشنبه همزمان با به صدا در آمدن زنگ آغاز سال تحصیلی جدید به فضای آموزشی استان اضافه و پذیرای دانش آموزان شد.
به گزارش خبرنگار ایرنا، آئین افتتاح این مدارس امروز همزمان با مراسم نمادین آغاز سال تحصیلی جدید با حضور استاندار مازندران در بابلسر برگزار شد.
بر اساس اعلام مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس مازندران، برای احداث و نوسازی و تجهیز این مدارس که بیش از 25 هزار متر مربع زیربنا دارند، بیش از 30 میلیارد ریال از سوی بخش خصوصی، بنیاد برکت و افراد نیکوکار هزینه شد.
دبیرستان بنیاد برکت امام خمینی در تیرتاش گلوگاه، مدرسه شهید رزاقی تنکابن، سالن ورزشی شهدای دزدک نوشهر و مدرسه شهید سلیمی چالوس از واحدهای آموزشی جدیدی هستند که طی 6 ماه نخست امسال تکمیل و نوسازی شدند.
نوسازی مدارس مازندران یکی از دغدغه های جدی محسوب می شود و بر اساس اعلام آموزش و پرورش 32 درصد از بیش از 21 هزار کلاس درس مدارس استان تخریبی یا فرسوده است که نیاز به بازسازی دارد و 7 درصد از کلاس ها درس موجود هم نیازمند مقاوم سازی است.
آموزش و پرورش مازندران اوایل سال جاری اعلام کرده بود از مجموع 6 هزار و 826 کلاس درس تخریبی مدارس استان 2هزار و 800 کلاس مقاوم سازی شده و حدود چهار هزار کلاس همچنان تخریبی است.
استان مازندران در مجموع چهار هزار و 200 مدرسه با بیش از 23 هزار کلاس درس دارد که از این تعداد حدود 2 هزار کلاس درس مربوط به مقطع پیش دبستانی است.
بر اساس آخرین برآورد ها 531 هزار دانش آموز سال تحصیلی جدید را در مدارس مازندران آغاز کردند. 

منبع : مازندران آنلاین



:: موضوعات مرتبط: مقاوم سازی , مقاوم سازی با FRP , ,
:: برچسب‌ها: مقاوم سازی , بازسازی مدارس , نوسازی مدارس ,
تاریخ : شنبه 31 شهريور 1397
بازدید : 51
نویسنده : افزیر

 محمدرضا بیکی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تا مهرماه سال جاری ۵۱ پروژه آموزشی با ۱۴۵ کلاس درس در خراسان جنوبی به بهره برداری می رسد.

وی زیربنای این پروژه ها را بالغ بر ۱۵ هزار و ۸۰۷ متر مربع عنوان کرد و گفت: برای بهره برداری از این پروژه ها تاکنون ۲۰ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی با بیان اینکه از این میزان ۱۱ میلیارد و ۴۸۰ میلیون تومان توسط خیران پرداخت شده است، افزود: از این رقم سه میلیارد و ۵۸۶ میلیون تومان نیز از محل اعتبارات استانی و پنج میلیارد و ۳۷۷ میلیون تومان نیز از محل اعتبارات ملی تأمین شده است.

برخورداری ۷۵ درصد مدارس از سیستم گرمایشی استاندارد

بیکی با اشاره به اینکه در حال حاضر بالغ بر ۱۷ درصد فضاهای آموزشی استان نیاز به تخریب و بازسازی دارند، عنوان داشت: ۳۴ درصد این فضاها نیز مستحکم و ۴۹ درصد نیاز به مقاوم سازی دارند.

وی همچنین از برخورداری ۷۵ درصد مدارس استان از سیستم گرمایشی استاندارد خبر داد و گفت: ۲۵ درصد نیز نیاز به راه اندازی سیستم گرمایشی مرکزی دارند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی ادامه داد: در حال حاضر این مدارس از سیستم گرمایشی استاندارد تابشی و یا بخاری نفتی کاربراتی بهره مند هستند.

بیکی تأکید کرد:  هیچ مدیری حق استفاده از سایر بخاری ها را نداشته و در صورت مشاهده پیگرد قانونی می شود.

 

منبع : مهر 



:: موضوعات مرتبط: مقاوم سازی , مقاوم سازی با FRP , ,
:: برچسب‌ها: مقاوم سازی , بهسازی , نوسازی , نوسازی مدارس , بازسازی مدارس ,
تاریخ : سه شنبه 27 شهريور 1397
بازدید : 183
نویسنده : افزیر

 یزد ـ مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد گفت: در سال تحصیلی جدید، جمعیت دانش آموزی استان یزد به ۲۵۱ هزار نفر رسیده که ۱۴ هزار و ۴۴۹ نفر از این تعداد از اتباع خارجی هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، عباسعلی دانافر امروز در نشستی خبری به مناسبت فرا رسیدن زمان بازگشایی مدارس اظهار داشت: در سال تحصیلی ۹۸ ـ ۹۷ در یزد هزار و ۹۸۱ مدرسه پذیرای ۲۵۱ هزار دانش آموز هستند.

وی بیان کرد: این تعداد دانش آموز قرار است در هزار و ۱۳۷ کلاس درس مشغول به تحصیل شوند.

دانافر همچنین با اشاره به اینکه امسال ۲۳۰ کلاس درس در قالب ۴۴ پروژه، آماده سازی و تحویل آموزش و پرورش شد، افزود: در عین حال از مهمترین چالش‌های آموزش و پرورش در استان یزد، مشکلات فضای آموزشی است زیرا وسعت زیادی از فضاهای آموزشی نیاز به تخریب و بازسازی دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد با بیان اینکه بودجه‌های دولتی پاسخگوی این حجم از نیاز استان نیست، تصریح کرد: برای بازسازی، مرمت و مقاوم‌ سازی فضاهای قدیمی نیاز به کمک خیران داریم.

وی در مورد نیروی انسانی نیز بیان کرد: نیروی انسانی مراکز آموزشی از بهمن ماه سال قبل مشخص شده اند تا فرصتی برای یکسانی و هماهنگی نیروها در مدارس و مناطق به وجود بیاید.

دانافر خاطرنشان کرد: امسال بخشی از نیروی مورد نیاز مدارس از طریق حق التدریسی و استخدام آزاد از مدارس غیرانتفاعی تامین می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اجرای طرح‌های تعالی و تدبیر در استان یزد اظهار داشت: اجرای این طرح نیازمند مدیران قوی و با تدبیر است.

وی تاکید کرد: در حوزه مدیریت مدارس استان نیاز به مدیران نوگرا و تحول‌گرا داریم که با نحوه مدیریت نوین آموزشی آشنا باشند.

دانافر با بیان اینکه بسیاری از واقعیت‌های اجتماعی ما با نظام آموزشی فاصله دارد، عنوان کرد: یکی از مشکلات ما این است که خروجی نظام آموزشی ما با ارزش‌های ملی و مذهبی ما هماهنگ نیست و این امر سبب می شود شاهد شکل گیری صحیح هویت دانش آموزان نباشیم.

منبع : مهر



:: موضوعات مرتبط: مقاوم سازی , مقاوم سازی با FRP , ,
:: برچسب‌ها: مقاوم سازی , بازسازی مدارس ,
تاریخ : دو شنبه 26 شهريور 1397
بازدید : 64
نویسنده : افزیر

 تبریز- معاون امور عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت: بافت ‌های با ارزش ۳۰۰ روستای گردشگری کشور بهسازی لرزه ای می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا شاملو صبح امروز یک شنبه در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه تبریز ابراز داشت: ۸۰ هزار واحد روستایی و شهری زیر ۲۰ هزار خانوار در سال جاری سنددار شده است.

وی با بیان اینکه اجرای طرح هادی از مهمترین برنامه ها و اولویت‌های کاری بنیاد در سطح کشور به شمار می‌رود، ادامه داد: طرح بهسازی بافت‌های باارزش در  ۳۰۰ روستای هدف گردشگری در سطح کشور امسال اجرایی شده و عملیات اجرایی ۵۰ روستای نیمه‌تمام دیگر دارای بافت باارزش نیز تداوم می‌یابد تا تکمیل شود.

معاون امور عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور با بیان اینکه اجرای طرح مقاوم‌ سازی واحدهای روستایی در اولویت ما است، ادامه داد: بنیاد مسکن با همکاری بانک‌های عامل اقدام به ارائه تسهیلات به متقاضیان می‌ کند.

شاملو با تاکید بر اینکه تا کنون بیش از ۹۷ درصد روستاهای کشور از تهیه این طرح برخوردار شده‌اند که شامل ۳۷ هزار و ۹۰۰ روستا است، گفت: تاکنون به دلیل نبود اعتبارات کشوری واستانی باز  کارهای خوبی درروستا های اوشتبین جلفا وزنوزق مرند که از روستای بافت باارزش استان هستند انجام شده است.

 

وی گفت: طرح هادی در ۱۷ هزار و ۵۰۰ روستای کشور درحال انجام است و امسال نیز برنامه‌ریزی شده تا این طرح در یک هزار روستای کشور تهیه شود.

 

منبع : مهر



:: موضوعات مرتبط: مقاوم سازی , ,
:: برچسب‌ها: مقاوم سازی , بهسازی , نوسازی , ,
تاریخ : پنج شنبه 22 شهريور 1397
بازدید : 93
نویسنده : افزیر

 مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: 30 درصد مدارس این استان غیر استاندارد، نیازمند تخریب و مقاوم سازی هستند.

شعارسال: هادی زارع‌پور در نشست ظهر امروز دوشنبه، نوزدهم شهریورماه شورای آموزش و پرورش به وضعیت دانش‌آموزان و مدارس در آستانه سال تحصیلی جدید اشاره کرد و گفت: 153 هزار و 670 دانش‌آموز سال تحصیلی 97-98 را در 3015 آموزشگاه و 8602 کلاس درس آغاز می‌کنند .

وی با اشاره به ساماندهی 13هزار و 500 نیرو در سه ماهه تابستان اظهارکرد: محل کار این افراد باید مشخص می‌شد که تمامی آنها ساماندهی شدند و حتی ابلاغ 40درصد این افراد هم انجام شده و ما مشکل حاد نیروی انسانی نداریم .

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه هیچ مدرسه و مقاطع تحصیلی در سال جدید با مشکل نبود معلم مواجه نخواهد بود، خاطرنشان کرد: هفت درصد دانش‌آموزان در مقطع پیش‌ دبستانی، 40درصد در متوسطه اول و دوم و 50 درصد هم در دوره ابتدایی هستند، 48درصد دانش‌آموزان دختر و 52 درصد پسر هستند، 78 درصد دانش‌آموزان در مدارس دولتی و 23درصد در مدارس غیر دولتی مشغول به تحصیل می‌شوند .

زارع پور با اشاره به آمار 25درصدی دانش‌آموزان در مناطق روستایی تصریح کرد: 776مدرسه زیر 10 دانش‌آموزی در سطح استان وجود دارد که این وضعیت برای وزارت آموزش و پرورش قابل قبول نیست. سال تحصیلی جدید این مدارس جمع‌آوری می‌شوند .

وی با اشاره به اینکه استان در سال 1380 بیشترین جمعیت دانش‌آموزی را با 217هزار و 529 دانش‌آموز داشته، ادامه داد: 41درصد نیروی انسانی آموزش و پرورش 25 تا 30 سال سابقه کار دارند و در آستانه بازنشستگی قرار دارند .

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: تا سال1400، 872 نیرو از آموزش و پرورش خارج و 501 نیرو جذب خواهد شد، ضمن اینکه در سال جاری 402 نیرو آموزش و پرورش بازنشسته و 249 نیرو جذب خواهد شد .

زارع پور با اشاره به وضعیت فضای آموزشی در استان تاکید کرد: 30 درصد فضای آموزشی در استان غیر استاندارد، نیازمند بازسازی یا تخریب و بازسازی هستند، 5درصد مدارس استیجاری و 65 درصد استاندارد هستند .

وی با اشاره به مشکلات فضای آموزشی در بویراحمد مناطق اکبرآباد، نجف‌آباد، مادوان، شرف‌آباد، تلخسرو و بله‌زار بیان کرد: کل فضاهای آموزشی در بویراحمد 443 مورد است که از این تعداد 354 مورد فعال و 12 مورد در حال تاسیس هستند، فضاهای تخریبی در استان 115 مورد، فضاهای پیش ساخته 15مورد و فضای استیجاری 28 مورد است .

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: 27 فضای آموزشی فاقد سرویس بهداشتی است، همچنین 52 فضا غیرقابل استفاده است که به دلیل نیاز مبرم آموزش و پرورش با ریسک بالا مورد استفاده قرار می‌گیرند فضاهای تخریبی براثر زلزله 92 مورد بوده است .

زارع پور با بیان اینکه 28 مدرسه شهرستان بویراحمد استیجاری هستند، اضافه کرد: هیچ سرانه آموزشی برای آموزش و پرورش نداشتیم به همین دلیل مجبور شدیم دو میلیارد و 200 میلیون تومان از والدین اخذ کنیم.

 

 



:: موضوعات مرتبط: مقاوم سازی , مقاوم سازی با FRP , ,
:: برچسب‌ها: مقاوم سازی , بازسازی مدارس ,
تاریخ : چهار شنبه 21 شهريور 1397
بازدید : 201
نویسنده : افزیر

 

زنجان- ایرنا- رئیس بنیاد مسکن شهرستان طارم گفت: با اجرای طرح مقاوم سازی واحدهای مسکونی، 65 درصد واحدهای مسکونی روستایی و 75 درصد واحدهای مسکونی شهری و در مجموع 70 درصد واحدهای مسکونی شهرستان طارم تاکنون مقاوم سازی شده است.

 

به گزارش ایرنا، بهنام ابراهیمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: طی هفته دولت امسال 270 واحد مسکونی با اعتبار 48 میلیارد و 600 میلیون ریال در شهرستان طارم به بهره برداری رسید.
ابراهیمی در ادامه افزود: جهت بهره برداری از این 270 واحد مسکونی، در راستای مقاوم سازی واحدهای مسکونی و تامین مسکن متناسب با نیاز روستائیان، تسهیلاتی با کارمزد پنج درصد و بازپرداخت 15 ساله تا سقف 180 میلیون ریال به متقاضیان پرداخت شده است.
رئیس بنیاد مسکن شهرستان طارم، محل تامین اعتبار احداث و افتتاح این تعداد واحد مسکونی را از اعتبارات سال 96 عنوان کرد و گفت: ادامه اجرای طرح مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی و شهری در طارم از برنامه ها و اهداف اصلی این اداره می باشد.
ابراهیمی در خصوص برنامه های این اداره در سال 97 خاطرنشان کرد: سال 97 در مرحله اول 53 میلیارد و 500 میلیون ریال از محل تسهیلات طرح ویژه مسکن برای تعداد 214 واحد مسکونی با مبلغ تسهیلات 250 میلیون ریال برای هر واحد تامین اعتبار شده که پرونده تعدادی از متقاضیان در سال جدید تکمیل شده و در مرحله ارسال به بانک ها می باشد.
ابراهیمی از افزایش اعتبارات طرح ویژه مسکن در سال 97 خبر داد و ابراز امیدواری کرد، با پیگیری ها و برنامه ریزی های دقیق این اعتبارات به یک هزار میلیارد ریال برای 350 واحد در سال جاری افزایش یابد.
شهرستان طارم با 47 هزار نفر جمعیت (حدود 5 درصد جمعیت و 10 درصد مساحت استان زنجان) در 90 کیلومتری شمال شرقی زنجان واقع شده است و با استان‌های قزوین، اردبیل و گیلان همسایه است. 

منبع : ایرنا 



:: موضوعات مرتبط: مقاوم سازی , مقاوم سازی با FRP , ,
تاریخ : دو شنبه 19 شهريور 1397
بازدید : 139
نویسنده : افزیر

 110 ساختمان آموزشی کردستان تخریبی است

 

عصر کرد - مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با اشاره به اینکه 110 ساختمان آموزشی در کردستان تخریبی است، گفت: برخی از این ساختمان ها استفاده نمی شود اما تعدادی از آنها به ناچار استفاده می شوند در حالی که نیاز به نوسازی و بازسازی دارند. به گزارش ایسنا، منطقه کردستان، رشید قربانی امروز یکشنبه (18 شهریور) در جلسه شورای آموزش و پرورش استان، اظهار کرد: آموزش و پرورش کردستان 2 هزار و 750 ساختمان در اختیار دارد که 112 مورد از آنها اداری و بقیه فضای آموزشی، تربیتی و ورزشی است . 
وی افزود: از این تعداد 900 مورد به تعمیر اساسی و مقاوم سازی ساختمان نیاز دارد و 800 واحد هم از استانداردهای مورد تایید نظام مهندسی برخوردار نیست . 
مدیرکل آموزش و پرورش کردستان ادامه داد: در حال حاضر 155 فضای آموزشی در دست احداث در استان داریم که هم توسط خیرین و هم با اعتبارات ملی و استانی توسط سازمان نوسازی مدارس در دست احداث است که مقرر شده تا اوایل مهر 97، 45 فضا تحویل داده شود . 
وی خاطرنشان کرد: 110 ساختمان آموزشی در حال حاضر تخریبی و در وضعیت بدی هستند که برخی از آنها بلااستفاده مانده اما تعدادی هم به ناچار، مورد استفاده آموزش و پرورش است . 
قربانی با اشاره به اینکه مدارس روستاهای استان مشکلی ندارند و عمده مشکلات مربوط به حاشیه شهرهاست، خاطرنشان کرد: برای تکمیل 150 فضای آموزشی در دست احداث، بر اساس قیمت های امروز 136 میلیارد تومان نیاز است. 
وی در پایان یادآور شد: 150 احداث مدرسه دیگر در استان لازم است که به طور میانگین 155 میلیارد تومان مورد نیاز است . 

منبع : کرد آنلاین 



:: موضوعات مرتبط: مقاوم سازی , مقاوم سازی با FRP , ,
:: برچسب‌ها: مقاوم سازی , بهسازی , نوسازی , ,
تاریخ : یک شنبه 18 شهريور 1397
بازدید : 82
نویسنده : افزیر

 زنجان-مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان از وجود ۹۲ هزار واحد مسکونی روستایی در استان زنجان خبر داد و گفت: از این تعداد ۴۷ هزار واحد مسکونی معادل ۵۲ درصد مقاوم سازی شده است.

 ۴۷ هزار واحد مسکونی در زنجان مقاوم سازی شده است

سجاد صنعتی منفرد در گفتگو با خبرنگار مهر از وجود  ۹۲ هزار واحد مسکونی روستایی در استان زنجان خبر داد و گفت: از این تعداد ۴۷ هزار واحد مسکونی معادل ۵۲ درصد مقاوم سازی شده است.

وی اظهار کرد: بنیاد مسکن  در بحث شهری در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر، ۲۲ هزار واحد مسکونی دارد که ۹ هزار و ۵۰۰ واحد از تسهیلات ویژه  طرح بهسازی استفاده کردند.

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان گفت: امسال هم سهمیه استان سه هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی و هزار و ۲۵۰ واحد ابلاغ شده و متقاضیان را به بانک های عامل معرفی کردیم  و تا پایان سال پاییز هزار و  ۲۵۰ واحد را جذب می کنیم.

صنعتی منفرد تاکید کرد: قبل از سال ۸۵ تنها ۱۲ درصد از واحدهای مسکونی روستایی استان زنجان مقاوم سازی شده بود که الان به ۵۲ درصد رسیده است. 

وی ابراز کرد: واحدهای مسکونی روستایی که کمترین مقاوم سازی را دارند و یا بر روی گسل هستند در اولویت مقاوم سازی بنیاد مسکن هستند.

صنعتی منفرد تأکید کرد: بعد از تشکیل بنیاد مسکن به‌فرمان امام خمینی(ره) این ارگان در زمینه بهسازی لرزه ای مسکن روستایی، احداث مسکن مهر در شهرهای زیر۲۰ هزار نفر جمعیت، احداث مسکن روستایی، اجرای طرح هادی و دیگر زمینه‌ها فعالیت می‌کند.

وی یاد آور شد: در بحث مسکن شهری و روستایی بنیاد مسکن طرح‌های خوبی را در دولت تدبیر و امید انجام داده و  بنیاد مسکن استان زنجان نسبت به مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی روستایی برنامه‌ریزی لازم را دارد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: این نهاد در راستای محرومیت‌زدایی نسبت به مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی روستایی استان زنجان تأکید دارد.

منبع : خبرگزاری مهر



:: موضوعات مرتبط: مقاوم سازی , مقاوم سازی با FRP , نصب و اجرای FRP , ,
:: برچسب‌ها: مقاوم سازی , بهسازی , نوسازی , ,
به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان شرکت مقاوم سازی افزیر و آدرس afzir.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com